onsdag den 10. april 2013

Bryllup - Accessories #2!

Jeg har købt lidt mere til brylluppet! :)

Efter jeg fik bestemt og ikke mindst købt kjolen, gik det stille op for mig at jeg jo skulle have et par sko dertil, og det skal være sko jeg kan lære at gå ordentligt i, så jeg ikke ligner en vraltende sæl (jeg har det bedst i flade sko)!


Jeg havde derfor længe kigget på forskellige pumps på nettet, da jeg er vild med pumps med åbning foran og en lille sløjfe eller andet foran ligesom disse. Men jeg må desværre erkende at jeg ikke er god i højhælede!

Jeg fandt derfor disse sko og trykkede derfor "køb" for et par dage siden.
De er skønne at gå i og jeg skal ikke rigtig vænne mig til dem, da hælen ikke er så høj og kilehæl er bare så meget nemmere (for mig) at gå i.


Jeg har købt min taske til brylluppet herfra. Det er en rigtig god service og rigtig fin taske!



Det skønne ved Dana's tasker er, at man selv kan vælge inderforet, så på denne måde fik jeg mit "noget blåt" :)

4 kommentarer:

Kathrine sagde ...

Du bliver så fin! Smukke ting :)

Mit element sagde ...

Ej hvor smart at vælge blåt fór! for nogle dage siden gik det op for mig at der var devisen "Lånt - blåt - gammelt - (nyt?)" så jeg er pt i tænkeboks... - og ingen panik hos mig, - jeg har jo længere tid end dig kære Malene..
- Er spændt på at høre hvad dine andre tin (lånt, gammelt..) er for noget...måske der er inspiration til mig? ;)

Hilsen
// CUPCAKE-STYLISTEN //

Anne sagde ...

Åh Malene, hvor er det spændende! :D
Dine sko er virkelig smukke og kan godt forstå, at du har valgt at få en kilehæl, så undgår du ømme fusser.
Men jeg må godt nok sige, at det er nogle flotte sko, for normalt er jeg nemlig også mest til pumps :)

Og så sød en taske! :)
Nu kunne jeg lige se dine flotte negle, der er vist også blåt i :)

Malene uden R sagde ...

Trine - Tak :)

Rikke - Jeg må lige se om jeg ikke kan lave et samlet indlæg, så du måske kan få inspiration :)

Anne - Ja, jeg håber at kunne undgå ømme fødder og kluntede trin på dagen. Så jeg må vist hellere snart igang med at gå dem til :)
Der var lidt blåt på neglene - godt spottet :) Der skal dog være en helt anden basisfarve til brylluppet :)