søndag den 25. februar 2018

At prøve igen!

Jeg har været fraværende fra bloggen igennem flere år, men jeg har brugt de sidste par måneder på at tænke over mit liv, og om hvad jeg ønskede for mig selv og familien. Jeg kom frem til at jeg bare ønsker at være den bedste version af mig selv - og ikke mindst hvile i den jeg er.

Så her har I mig igen - med Snapchat-filter for at sløre trætheden som stadig hænger kronisk i mig.




Jeg har ikke planerne om, at bloggen skal ændre sig synderligt meget end den var før min lange pause, men jeg vil bruge bloggen til at få sat ord på mit liv, få delt oplevelser/erfaringer med de af jer som (stadig) læser med derude og ikke mindst bare dele min hverdag i de små firkanter den nu engang bliver gengivet i. Og så er jeg ikke kendt for at lægge særlig meget filter på min hverdag eller person, så jeg siger skam stadig tingene som de er.


1 kommentar:

Boller i karry Thomas sagde ...

Fanetatisk at du er tilbage på din blog , ser frem til manbge flere god mad