søndag den 22. juli 2012

Grøn Koncert!

Jeg bruger i dag tiden på venindehygge med god musik og forhåbentlig godt vejr!

Jeg bestemte nemlig i går aftes ved 20-tiden, at jeg ville nedprioritere mine søvntimer og opprioritere venindehygge og lidt ny bonus på den sociale konto!

Jeg fik bakset en lille madpakke sammen og fundet lidt frugt. Og så starter morgenen med morgenmad ved en af mine veninder, og så følges vi sammen til koncerten.



Bliver helt træt ved tanken om at der snart er mandag igen, og endnu en hård arbejdsuge venter, hvor jeg stadig sidder alene på sengeafdelingen med al det arbejde der nu er der!

1 kommentar:

A + K = ♥ sagde ...

Lækker madpakke :D Det er altid hyggeligt at have noget hjemmebragt med, sådan en dag - jeg klappede også et par hurtige sandwiches sammen, dåseøl og frugt da jeg skulle ind og se Malk & alle de andre (:

- Anne