lørdag den 21. juli 2012

The Dark Knight Rises!

Fredag aften var vi til premiere på Batman - The Dark Knight Rises!

Hvis du ikke allerede har været inde at se den, så kom hellere snart afsted. Den er god, anderledes og med hårdtslående aktion :)

OG så er både skønne Christian Bale og Joseph Gordon-Levitt - mmmmh! :)


Der var udklædningskonkurrence i anledningen af, at det var en premiere, så derfor havde jeg fundet denne fine trøje fra Gina Tricot i dagens anledning :)
Jeg regnede slet ikke med at komme med i betragtningen i konkurrencen, men derfor kunne jeg jo godt lege lidt undercover-batman! ;)

2 kommentarer:

Kathrine sagde ...

Årh, den vil jeg bare SÅ gerne ind at se. Tror godt jeg kan lokke kæresten! ;-)

Malene uden R sagde ...

Trine - Tror da næsten ikke det er noget problem at lokke kæresten - virkelig god film :)