mandag den 8. oktober 2012

Ny energi!?

Jeg har haft computeren slukket og gemt væk i lidt over 1 uge. Ikke bevidst og så meget fordi jeg følte for det, men med en masse tanker og frustrationer i kroppen som blev til spændinger og fysiske tegn har jeg bare mest af alt følt for at sidde i hjørnet af sofaen i hyggebukser når arbejdsdagen var overstået og se vejret skifte!

Humøret er blevet meget mørkere i løbet af kortere tid i år. Jeg får ofte en vinterdepression, men i år føles det anderledes - måske fordi det sker før tid eller fordi jeg har været udsat for flere "prøvelser" i år end tidligere?!

Men det hjælper ikke noget at blive siddende i hjørnet, og specielt ikke når kollegaerne bliver syge på stribe og der er interne problemer. Så er der nogle af os som bliver nødt til at møde op og få afdelingen til at køre - i det mindste for patienternes skyld, som jo er formålet med at vi møder på jobbet hver dag!

Min mor holder fødselsdag sidst på måneden og jeg hjælper hende med en del forberedelser - det er straffen for at være den eneste datter med kreative gener :) I kan lige få et sneak peak af farverne og grundtanken :)

2 kommentarer:

Mit element sagde ...

velkommen tilbage fristes jeg til at skrive Malene ;0) Kom du gerne ud af dit mørke-hi, det er hyggeligt at læse hos dig ;0) Det ser flot ud, det deko du viser frem...måske du er ferm til det kreative (måske du så selv skal lave invitationer til jeres bryllup)??

Malene uden R sagde ...

Rikke - Det var vist for tidligt jeg fik sagt at jeg var tilbage. Men nu prøver jeg igen på fortsat lavt blus :)
Jeg skal netop selv lave tingene til vores bryllup og er faktisk så småt begyndt at lave lidt og udvikle en masse ideer :)