tirsdag den 6. november 2012

Aktivering!

I et forsøg på at aktivere bettemanden lidt mere og få en mere rolig hund, når han er alene, har jeg bestilt nyt "legetøj" til ham. Den er bestilt ved Alt til hund og kat, og de har virkelig god service!

Jeg bestilte DogMaze'en søndag eftermiddag og den blev leveret tirsdag til fragtpris på kun kr. 29! At fragtmanden så kom 2 timer før det var aftalt på ordren (fra kl. 17 - 21), og at det var et held jeg var hjemme, det snakker vi ikke om :)


Jeg bestilte også lidt andre ting, men det er "julegaver", så dem gemmer vi lige ca. 2 måneder endnu ;)

Jeg har kun lige dette billede fra nettet af legetøjet, da kameraet brokker sig og mener SD-kortet skal formateres. Men det mener jeg ikke er en god idé, når billederne fra brudekjoleprøvningen er derpå!! Så skal have teknik-trøjen på nu - det har jeg slet ikke lige overskud til!

Ingen kommentarer: