søndag den 4. november 2012

Rund fødselsdag!

Min mor blev 50 (!) 25. oktober og jeg havde i den forbindelse taget et par fridage for at kunne fejre hende, men også for at kunne hjælpe til med forberedelserne til festen om lørdagen!

Torsdagen for fødselsdagen blev brugt sammen med naboer, en gammel moster fra Århus og nogle gode venner til aftensmad og hygge.



Virkelig lækker dessert, som kommer på bloggen en af de nærmeste dage!

Jeg havde næsten stået for oppyntningen af bordene alene. Bordkort, menukort og velkommen-velbekommesangene var lavet i samme design som indbydelsen. Derudover var temaet jo jordfarver og da de bor midt ude i skoven var det nærliggende at bruge naturens materialer. Så mine forældres naboer havde samlet valnødder, kastanjer og store blade til at pynte med og så havde vi købt lyng som blomster.






Jeg synes selv at resultatet blev rimelig godt :)

Og som den madglade person jeg normalt er, så kommer her også lige lidt madbilleder.

Forretten var en fiskebuffet - og selvom jeg ikke er til fisk var der stadig en del jeg kunne spise herfra! :)

Hovedretten - og ja jeg er begyndt at spise lidt, da jeg kom i tanke om at jeg nok skulle have taget et billede :)

Desserten - mandelrandene havde jeg og mor selv bagt!
 Og her har min "lille" niece sneget sig hen til fødselaren under middagen <3

3 kommentarer:

Anne sagde ...

Dejlige billeder og stort tillykke til din mor! :)

A + K = ♥ sagde ...

Ih, tillykke med hende, hvor ser det hyggeligt og lækkert ud det hele.

- Anne

Malene uden R sagde ...

Anne x 2 - Mange tak :)