søndag den 23. december 2012

4. søndag i advent!

4. søndag i advent bliver herhjemme brugt på at koge risengrød til ris a la mande, koge og pille kartofler til de brunede kartofler, nyde roen (hvis man kan det når sneen stormer rundt udenfor?!) og så ellers bare slappe af med et tæppe og lidt god tv-kiggeri (hurra for at have en del jeg har optaget, så jeg slipper for genudsendelser! :P)


Som de andre søndage i advent har jeg åbnet pakke med skønt indhold




Jeg fik et par af disse Medusa kagemænd, som nu pynter på juletræet sammen med nogle andre ting fra Medusa, som jeg fik 2. søndag i advent



Og nu når jeg er igang med at vise lidt af mit nyeste Medusa julepynt, så får I lidt et kig på nogle andre ting derfra, som også er nyindkøbte til denne jul :)




Puha jeg er ved at have en del - men er slet ikke færdig med at samle :) Det er fordelen ved at have et stort hus, som med tiden skal pyntes helt op! :)

Har du noget favorit-julepynt du samler på?!

Ingen kommentarer: