tirsdag den 25. december 2012

Pusterum efter juleaften!

Det var nu ikke fordi juleaften var vild for vores vedkommende - ingen børn og ingen stress og jag, så vi kunne tage det i et stille tempo, som vi plejer, og få set alle pakkerne blive pakket op.

Jeg har ikke fået billeder af mine gaver endnu, så det må I lige vente med, men I kan få lov til at se den sidste gave jeg fik købt :)


Disse skønne svampehuse (stor og lille model) er købt ved Helle E. i Sankelmarksgade.
Jeg har kigget på dem i lidt tid, og da der var et Downtown-tilbud ved hende slog jeg straks til! :)

2 kommentarer:

Sofies closet sagde ...

Downtown har altså tit mange rigtig gode tilbud :D

Malene uden R sagde ...

Sofie - Ja, jeg har i den sidste tid benyttet mig af et par stykker.
Skønt at få lidt nye ting eller oplevelser for billigere penge :)