søndag den 20. januar 2013

Bryllup - Accessories #1!

Jeg er lige så stille begyndt at købe lidt accessories til brylluppet, og nu hvor jeg har købt kjolen er det vist også helt "lovligt" :)

Jeg købte kjolen for 2 uger siden og det føles stadig mærkeligt, at jeg skulle vælge en (efter hvad føltes som meget lang betænkningstid!!) og så ikke se den igen før til 1 måned før brylluppet!

I får af gode grunde ikke sneak peaks af kjolen :) Men jeg viser gerne de smykker frem, som jeg regner med at skulle have på på dagen!




Armbåndet og øreringe er fra Dyrberg/Kern - øreringene er allerede en ny yndligs, og det er svært at de bare skal ligge i skuffen i deres fine kasse og vente til sommer! :)

Ringen er forlovelsesringen, som fortsat er på min finger (næsten) hver dag, og den skal selvfølgelig også være en del af den store dag! :)
Vi har endnu ikke været ude at se på vielsesringe, men vi har snakket om at vi snart skal ud at lure på hvad der er i butikkerne - specielt da vi har en mistanke om at det bliver svært at finde en ring til Søren, da han har lidt "grov" knogleform på fingrene :/

2 kommentarer:

Mit element sagde ...

Hvor spændende at følge dine bryllupsforberedelser! jeg skal selv snart kigge på kjole og det bliver SÅ underligt!!!

Smukke smykker du har, - det havde jeg ikk tænkt over (endnu)

Hilsen
// CUPCAKE-STYLISTEN //

Malene uden R sagde ...

Rikke - Tak :) Jeg håber jeg kan overskue at blogge lidt mere her fremover og dermed også vise mere fra brylluppet - jeg har allerede en del jeg kan vise faktisk :)

Når kjolen er købt er det som om at det hele bliver lidt mere virkeligt - på en mærkelig måde :)