mandag den 21. januar 2013

Babyboom!

Der er babyboom i vennekredsen - sådan føles det ihvertfald! :)

Så da vi skulle holde nytår med et vennepar, som venter deres første arving om 1½ måned, og et andet vennepar (som heldigvis ikke er hoppet med på bølgen endnu), havde jeg den, i mine øjne, perfekte værtindegave med til anledningen.



Jeg havde købt den fineste ugle af Sanne og jeg var helt trist da uglen skulle pakkes ind og foræres væk. Heldigvis spredte uglen lykke i dens nye hjem - dog ved jeg ikke helt om den bette pige får uglen for sig selv efter at have set den kommende mors begejstring :)



Jeg har lovet Sanne at det klart ikke var sidste gang jeg har købt en ugle af hende. Hun er bare så sød og laver skønne små hækledyr! :)
Og med det babyboom vi står foran i vennekredsen, så er der vist en del anledninger til at få gang i Sannes hæklenåle ;)

Ingen kommentarer: