fredag den 25. januar 2013

En doven weekend!

Vi er alle 3 hjemme her i weekenden og den står på ren hygge og lidt huslige pligter.

Jeg har været hjemme de sidste par dage, efter jeg i tirsdags fik "opereret" en tand ud (ved ikke hvorfor de bruger udtrykket opereret, for der blev sku mest rykket i den?!!!) og i dag var det så Bettemandens tur til at komme til hans Dr. Dyr.

Han har endnu engang fået et blodøre og det skulle så tømmes i dag og derfor skulle han bedøves godt og grundigt, så kroppen næsten bliver helt lam og han bare ligger. Det vænner jeg mig aldrig til - specielt ikke efter hans diskusprolaps, hvor vi var ved at miste ham <3
Heldigt at Sømanden havde fri i dag, så han var der til at holde ham og ikke mindst bære ham sikkert hjem! <3

Så nu står den på lange lure på gulvet med gulvvarme og for mit vedkommende er det hovedet højt hævet og varmepuden på kinden - jeg ligner en som har fået de vildeste tæsk på kæben og konstant går rundt med en kartoffel i munden!


Hvilke planer har i for weekenden?

Ingen kommentarer: