søndag den 24. marts 2013

25 år!

23.03.88 kl. 15.15 kom undertegnede til verden i en sand skrigekoncert! ;)
Det blev derfor fejret i går med familiehygge og en tur ud at spise med Sømanden! <3


Det er (heldigvis) ikke hver dag man fylder 25(!), men når dagen er fyldt med hygge, kærlighed og solens stråler kunne man nemt komme til at ønske at dagen kunne komme igen - den tanke havde jeg ihvertfald lige her til formiddag :)

Jeg skriver et mere udførligt indlæg senere på ugen om dagen og viser lidt gaver, men jeg ville blot lige give lyd fra mig og sige at jeg er i live :) - dog også kun lige for tiden!

4 kommentarer:

Charlotte sagde ...

Tillykke!!!!!

Kathrine sagde ...

Tillykke :) Glæder mig til at se dine gaver!

Mit element sagde ...

Stort tillykke kære Malene...mon du fik "strøget" lidt kanel ud over dagen, nu hvor ægteskabet ikke er en realitet (endnu!)!?!?

Hilsen
// CUPCAKE-STYLISTEN //

Malene uden R sagde ...

Mange tak :)

Rikke - Jeg har heldigvis sluppet for kanelen indtil videre :) Jeg har nogle hudproblemer jeg er i behandling for for tiden, så kanel var ikke en god kombination - heldigvis :)