lørdag den 30. juni 2012

Lørdagsstilhed!

Jeg har nemlig denne trætte bettemand med hjem, efter jeg har været nede ved mine forældre hele dagen. Og eftersom Søren er til en indflytterfest, så nyder jeg stilheden (hvis man kan kalde det stilhed, når der ligger en lille fransk herre og snorker i sin kurv) :)

De bor på en gård (uden nogen produktion eller dyr), så der har været rigeligt at snuse og udforske, sammen med mine forældres to hunde :)


Han nød lige at kunne ligge på de kølige fliser i forhaven, mens jeg fik vandet blomsterne. Og så kunne jeg selvfølgelig ikke lade kameraet ligge :)

3 kommentarer:

Kristine (CookieCrumble) sagde ...

dejligt med en slapper ;) De kan jo blve trætte de små bavianer, selvom man nogen gange ikke tror galskaben får en ende ;)

Sanne sagde ...

Ih han er sød, og hvor er det typisk fransk at smide sig på en kølig flise :) ..

Malene uden R sagde ...

Kristine - Ja, han kan bare aldrig få nok. Men køreturen hjem gjorde ham alligevel mør :)

Grydelappen - Ja, de kan bare falde om de mærkeligste steder. Det værste ved at gå tur med ham da vi boede inde i centrum af Aalborg var at han om sommeren bare lige pludselig kunne stoppe op og lægge sig på fliserne i skyggen eller en solplet. Så skulle der lige holdes hvil :)