fredag den 29. juni 2012

Sommerfarven gul!

Ååååh hvor jeg savner solen, dens varme stråler og dens fantastiske indvirkning på mit humør!

Så er det heldigt at den lokale honningmand hjemme ved mine forældre og Føtex' gode tilbud på juice kan hjælpe bare en lille smule på det :)



Jeg har stadig dage indimellem hvor min appetit ikke er så stor om morgenen. Derfor spiser jeg ofte nogle ting på disse dage, som måske ikke nødvendigvis er så gode for min mave, men jeg prioriterer istedet at jeg kan få min hjerne til at fungere fra morgenstunden, da det er her der er knald på på arbejdet med stuegang og diverse akutte patienter fra aftenen og natten.
Og så er det altså skønt at kunne snuppe en ristet franskbrød med lidt honning på - mmmmh mums! :)


Jeg nyder desuden at kunne støtte de lokale rundt omkring og så samtidig vide at det man betaler for er også det du får med dig - og det ved jeg med denne skønne honning, som helt uden label på bøtten :)

Ingen kommentarer: