fredag den 10. august 2012

Ferietid!

Jeg er gået på ferie i dag!

Og det er virkelig tiltrængt. Jeg er træt og pyldret og min krop vil bare slet ikke samarbejde. Så det har været virkelig skønt at være på arbejde den sidste uge og sidde og skrive lange indlæggelser med sovende fingre mv. :(
Derfor har jeg heller ikke de vilde planer her de første par dage, men jeg håber heller ikke at skulle sove hele ferien væk! :)

Ferietid betyder jo feriebrød og feriekage - jeg er vel ansat i det offentlige :)

Så jeg valgte at tage feriekage med til mine kollegaer af to omgange - torsdag var det til sekretærerne i ambulatoriet, og i dag var det til sygeplejerskerne på sengeafdelingen, hvor jeg og én af de andre sekretærer sidder fast.



Opskrifterne kommer en af dagene, men kan afsløre at den ene er en tro kopi af Annes chokoladekage - og den er virkelig lige så god som hun har lovet!

5 kommentarer:

Mit element sagde ...

Rigtig god ferie til dig! Hørte nogle af mine kolleger tale om at det gode vejr kommer tilbage nu her, så du har (måske) noget at se frem til!

Malene uden R sagde ...

Rikke - Mange tak :)
Og det samme har mine kollegaer sagt, så det håber jeg er sandt :) Ellers er jeg sikker bettemanden nok skal holde mig beskæftiget med et eller andet, hvis vejret ikke bliver særligt sommerligt :)

Anne sagde ...

Rigtig god ferie! :)
Nu håber jeg du kan få slappet rigtig godt af og forhåbelig kommer der noget godt vejr :)
Jeg er selv gået på ferie i dag, så vi må lige begge krydse fingre for godt vejr! :D
Dejligt at de kunne li' kagen, den er virkelig god - mmmh svampet og mild chokolade :D

Malene uden R sagde ...

Anne - Jeg krydser alt så :) Denne mandag tegner jo allerede godt :)
Den var simpelthen såååå god! Absolut en ny vinder i opskriftebogen :)

Det Stormske Køkken sagde ...

Hej hej.

Den øverste ser lækker ud - kommer der en opskrift på den også? :)