fredag den 2. marts 2012

Mmmmmh lækkersulten!

Jeg er startet på det sidste skoleophold her i min nuværende uddannelse. Og i går var HK på Handelsskolen og uddelte minicupcakes fra Agnes' Cupcakes.

Det skulle vi jo ikke gå glip af, så en af de søde piger havde taget en cupcake med chokoladefrosting med ned til mig i klassen.
Mums den smagte godt og var lige hvad jeg trængte til ovenpå en hård skoledag med en del teori om manden og kvinden og en masse fnis og uro i klassen! :)


Nu skal skoledagen bare lige overståes, og så er det weekend, som jeg skal nyde med bimsen, da Søren har weekendvagt fredag og lørdag! Mon ikke vi skal ud og køre et eller andet sted hen - måske i MaxiZOO efter lidt forkælelse til bimsen! :)

2 kommentarer:

Anne sagde ...

Ej hvor er jeg misundelig! Jeg vil også ha Agnes Cupcakes! :) hehe.

Malene uden R sagde ...

Anne - Den var absolut heller ikke værst. Dejlig svampet og ikke vammel, da det var en mini-cupcake. Skal helt klart forbi butikken en dag jeg forvilder mig til KBH :)