mandag den 5. marts 2012

Madplan uge 10!

Mandag - Rest fra søndagen - ungarsk gullaschsuppe (Søren er på kursus i KBH)

Tirsdag - Boller i selleri (Søren er på kursus i KBH)

Onsdag - Hjemmelavede fiskefrikadeller (Søren er på kursus i KBH)

Torsdag - Evt. suppe eller anden rest fra fryseren (Søren er på kursus i KBH)

Fredag - Tærte

Lørdag - Måske kører jeg hjem til mine forældre en tur og ser hvad mor har i kødgryderne :)(Søren er på vagt)

Søndag - Evt. kyllingemuffins med ovnkartofler (Søren er på vagt)

Det var planen, at der skulle være lidt gentagelser i denne uge fra sidste uge, da Søren har været på vagt i weekenden, og der gider jeg ikke lige stå og lave det helt vilde til mig selv :)
Men nu er jeg så heldig, at han også har fået vagt i denne weekend (!!), så han er kun hjemme i maks 12 timer fredag. Det er hårdt lige nu, men det er desværre sådan livet er med en sømand nogle gange! Derfor er madplanen vist heller ikke så inspirerende for jer andre i den her uge! :)

Ingen kommentarer: