søndag den 25. september 2011

Bloggerpause!

Jeg har haft brug for et lille pusterum fra bloggen og faktisk bare nettet generelt!

Jeg har ikke haft computeren tændt siden torsdag aften og hvor har det været nødvendigt! Jeg har følt stresssymptomer lignende dem som gjorde jeg blev sygemeldt op til sommeren '08 og nøj det skal ikke ske igen!

Men i dag er Søren igang med nedbrydning og opbygning af kontoret her i huset som det næste rum, så jeg kan få et sted til mine computerting og også så jeg har et sted til at rode med mine papirer, når fagprøven endnu engang banker på fra marts til maj næste år!
Så imens han knokler har jeg sat mig med computeren i stuen og en smådårlig hundevaps og er igang med at skrive lidt på vores tværfaglige projekt, som skal skrives i forbindelse med vores skoleophold i uge 40, 41 og 43!
Stemningsbillede af bettemanden fra i sommers!

2 kommentarer:

Anne sagde ...

Hvor jeg dog kender det. Nogle gange skal der bare en pause til fra computeren, og så kan den sagtens stå slukket i flere dage, mens man bare slapper af og tænker på noget andet.
Det kan godt give mig lidt dårlig samvittighed i forhold til bloggen, men det er der altså ikke noget at gøre ved. Det er trods alt mig, og ikke bloggen, der skal styre mit liv:-)

Malene uden R sagde ...

Kunne ikke have sagt det bedre! :)
Vil klart prøve at huske på i fremtiden, at det ikke er bloggen som skal styre mit liv :)