mandag den 19. september 2011

Go'e gamle madder!

Jeg fik en vild lyst til stegt torskerogn her til aften. Og når madplanen i forvejen stod på rugbrødsmadder, passede det jo perfekt :)
Jeg lavede lidt remoulade af Piccalilly og mayonnaise - mums!
Jeg havde været ude på rov i drivhuset i dag, som bugnede af tomater. Det er jo vildt at der stadig er tomater på planterne - også taget i betragtning af, at jeg ikke har vandet planten i over 1 uge!
Og nu har jeg også allerede forberedt frokosten til arbejet i morgen, som også skal bestå af stegt torskerogn og dejligt med grønt!

Jeg trængte til lidt dessert her i aften - aftenerne er ved at blive trælse og lange, når jeg går rundt herhjemme alene og Søren er ude og sejle. Jeg glæder mig så meget til, at han kommer hjem på fredag, og vi kan bruge weekenden på at slappe af og få hygget!

Jeg bagte bananmuffins med daimstykker i lørdags, og der er stadig nogle stykker tilbage. Jeg nød to sammen med en kop varm kakao, mens jeg sidder i hjørnet af sofaen pakket ind i et tæppe og ser Medical Night!

Og så slipper I ikke for et par billeder af bettemanden - han har siddet pænt og tigget og var meget fornærmet, når der ikke kom mad ned til hans mund! <3

Man kan ikke være køn på alle billeder! :)

Ingen kommentarer: