torsdag den 1. september 2011

En ny begyndelse!

Jeg er i dag startet på en ny afdeling i forbindelse med uddannelsen som lægesekretær. Og dette sted bliver mit sidste praktiksted. Jeg er udlært 31. maj 2012 oghar derfor fået lov at blive her på denne afdeling i 9 måneder. Og det er det rigtige valg tror jeg. Jeg har ihvertfald fået et godt indtryk af sekretærerne på afdelingen i dag.

Aftenens tallerken bød på steakes, ovnkartofler, salat, hvidløgsflutes og Jensens svampesovs
Jensens svampesovs er ikke en ny favorit herhjemme, men nu er den afprøvet. Og da Super Best har tilbud på dem til 8 kroner, så er det ikke mange penge vi har ofret på det :)

Jeg håber desuden på at vi kan spare lidt på madbudgettet igen her i måneden - og mon ikke det skulle lykkedes :)

I får også lige et billede af Sørens tallerken - han var sulten og kunne absolut ikke vente, til at jeg havde fået maden på min tallerken :) Og selvfølgelig er det en rigtig mandetallerken uden grønt!

Ingen kommentarer: