tirsdag den 6. september 2011

Rester med et pift!

Her er lige et lille billede af min tallerken her til aften
Vi havde to små bøffer i fryseren, så de blev taget op og så kogte jeg lidt frisk spinatpasta og stegte champignon i skiver. Mums!
Søren bryder sig ikke om champignon, så det er med at udnytte sig af at få en masse af det, når han ikke er hjemme :)

Jeg er fuldstændig bombet på arbejdet i de her dage - og også når jeg får fri. Der bliver ikke ordnet noget herhjemme af de projekter jeg har stående og jeg falder derfor sammen på sofaen, når bettemanden er blevet luftet om eftermiddagen.
Men når jeg får lidt mere rutine i det hele, kommer energien vel tilbage! :)

Men så er det jo godt at der er herligt tv på Kanal4 her til aften, så jeg kan koble af :) Bettemanden slapper ihvertfald helt af, som om han aldrig har øvet sig på andet - der bliver ihvertfald snorket lystigt fra kurven i hjørnet <3

2 kommentarer:

Kathrine sagde ...

Kanal 4 er perfekt slappeaf-tv :)

Og de rester ser nu ret gode ud!

Malene uden R sagde ...

Ja, det var et must at det var på tv-listen, da vi flyttede fra byen :)