mandag den 20. februar 2012

Det er altid skønt med ...

... uventet ferie!

Jeg har nemlig fri her i uge 8 sammen med Søren!

Jeg havde 2 ugers ferie tilbage, da jeg havde gemt det til hvis vi skulle være så heldige at få et lille nyt pelsbarn. Men det blev desværre ikke sådan i den her omgang :(

Så jeg skulle jo planlægge min restferie inden 31. april og deroveni har jeg 2 ugers fagprøveskrivning, hvor jeg også har fri fra jobbet, og så er jeg 4 uger på skole her i den næste tid!

Og selv alle børnene har ferie og skal ud og fylde alle butikkerne op med larm og skrål, så er jeg nu alligevel glad for at have ferie. Jeg trænger vist til at få slappet af, hvis jeg skal lytte til min krop! Og så kan vi forhåbentlig også få lagt fliser i forgangen og få skiftet døren i baggangen, så vi snart kan få lavet de par gulve færdige :)

For at fejre ferien, havde jeg bagt fastelavnsboller til kollegaerne i fredags. Og de var jublende lykkelige. De faldt vist i god jord! :)

2 kommentarer:

Kathrine sagde ...

Årh, dejligt med ferie! De ser gode ud de fastelavnsboller :)

Malene uden R sagde ...

Uhm det er de også. En sikker vinder - dog var Søren lidt ked af, at der kun var efterladt en tilbage til ham :)