mandag den 27. februar 2012

Til de kreative øjeblikke!

For lidt tid siden viste Sabina, at Søstrene Grene igen havde Manilla-mærker i deres butikker. Så afsted med mig her i torsdags, da jeg i forvejen skulle ind til byen med min mor, for at finde lidt ting til at lave invitationer til en festlig begivenhed i efteråret!
Og nu når jeg i forvejen havde ferie, så skulle det jo nydes, at vi kunne klare det fra morgenstunden og ikke efter job eller i weekenden.




Som I kan se fik jeg købt en pakke med Manilla-mærker i søde pastelfarver, 3 stempler, en stempelpude og så nogle til- og framærker og så en sort stempelpude. Så mangler jeg bare et ledigt kreativt øjeblik, hvor jeg kan lege lidt med det og lave lidt fine til- og frakort :)

2 kommentarer:

Kathrine sagde ...

Fine køb! Var selv i Søstrene Grene og lure i lørdags - men det var nu noget andet der lokkede :)

Den butik er altså en yndlings!

Malene uden R sagde ...

Ja, det er ærgeligt jeg ikke kommer derind noget oftere. Det er ofte først når nogle poster et eller andet kup, som de har gjort derinde :) Det var noget andet da man boede i byen og det var nemmere lige at gå ind til byen et lille øjeblik :)

Bliver spændende at se hvad det var som lokkede! :)