tirsdag den 28. februar 2012

Nyt til garderoben!

Jeg fik i går mail fra H&M, om at der var en ny rabatkode med 10%. Det er koden 9778 som udløser rabatten.

Jeg havde i forvejen fundet lidt ting på hjemmesiden, men nu hvor jeg kunne få 10%, så var der ingen tøven. Det er også længe siden, at jeg har forkælet mig selv lidt :) Så der kommer snart disse fine ting hjem til mig :)






Og så har jeg også prøvet at bestille skjorten i hvid, men den bliver ved med at sige, at den er udsolgt når jeg kommer til kassen, men jeg kan jo blive ved med at lægge den i "posen" derinde. Iiiiiiiih det er så træls, for orker bare ikke lige skulle i en butik her i den nærmeste tid - dovenskaben længe leve :)

2 kommentarer:

Kathrine sagde ...

Uuuh, tak for det! Blir' farligt for kontoen ;)

Malene uden R sagde ...

Ja, det er næsten svært ikke at falde i! :)