lørdag den 21. april 2012

TEST - Arla koldskål To Go!

Jeg har afprøvet Arlas nye koldskål "To Go".


Koldskålen er en gammel kending med æg og tykmælk, så den er der intet nyt ved.

Selvom jeg foretrækker at lave min koldskål selv, så er denne version ganske fin til et hurtigt mellemmåltid på farten, som de selv har markedsført den under.


Der er minikammerjunker i låget, og der er smagen heller ikke anderledes end andre kammerjunker. Jeg kan dog godt lidt at det er minikammerjunker, da de er mundrette bidder, istedet for de almindelige kammerjunker, som jeg plejer at brække i mindre stykker i min koldskål.


Et minus ved denne koldskål er ikke noget med smagen - dog udover at der godt kunne have været lidt mere vanillesukker i, men det er vist også fordi jeg selv er meget vild med smagen af vanille :)

Men det er derimod den ske som følger med. Den har en mærkelig form, som gør at det er lidt en mærkelig måde koldskålen kommer ind i munden på. Der kan jeg bedre lide de andre skeer, som er med til de andre miniyoghurter! 

Ingen kommentarer: