onsdag den 16. maj 2012

Den dag jeg fik mit liv igen # 1

Jeg afleverede min fagprøve i onsdags - et par dage før tid!


Det har givet en skøn ro i kroppen og ikke mindst maven, som slet ikke er god til stress og pressede situationer længere!

Men det er jo ikke nok bare at aflevere fagprøven - den skal også forsvares. Og det bliver efter al sandsynlighed indenfor 1 uges tid +/-.


Så selvom der er kommet lidt mere ro på herhjemme mht. dette, så er der stadig ikke "hverdag" endnu.
Jeg sidder nemlig og tumler med dias showet, som skal danne baggrund for eksamen.


Men nøj jeg glæder mig til jeg kan juble, at jeg er færdig. Og så fortælle jer om alle de andre planer, som sker herhjemme! :)

2 kommentarer:

Kristine (CookieCrumble) sagde ...

SÅDAN :D Dejligt du fik afleveret i god tid :)

Malene uden R sagde ...

Kristine - Ja, jeg blev alligevel færdig :) Skøn fornemmelse!