torsdag den 31. maj 2012

HØJ på lykke!

For i dag er jeg nemlig udlært!

Dette er uddannelse nr. 2 på under 4 år - men nu skal det også være slut :) Dog skal der videreudvikling til og det er jeg også helt hooked på - men først om nogle år når vi har fået opfyldt andre ønsker :)


Dagen står såmænd på en omgang arbejde, inden sidste dag som elev kan overståes. Hvad der skal ske fra fredag kan jeg ikke løfte sløret for endnu, men det er skønt og længe ventet :)

Og kollegaerne gafler kagerne i sig - de skaber lykke på et meget lille sted pt. Puha det er hårdt at finde arbejdsglæden indenfor det offentlige pt!

7 kommentarer:

Anne sagde ...

Kæmpe tillykke søde Malene! :D
Åh hvor må det være en glædens dag for dig - færdig uddannet - det er jo en stor milesten i ens liv :)
Glæder mig til og høre om hvad der skal ske i fremtiden - jeg håber dig i hvert fald al held og lykke.. :)

Og dejligt de kunne li' kagerne - især i de her tider hvor det offentlige ikke altid har det helt godt! :/

Kristine (CookieCrumble) sagde ...

Stooooort tillykke :) hvor må det altså være en fantastisk følelse :)

Håber du får en dejlig sidste dag som elev, og at du finder dig helt tilrette med din nye uddannelse ;)

TILLYKKE :D

Kathrine sagde ...

Tillykke! Hvor skønt at blive udlært :-)

De kager ser bare gode ud, du må være en skøn kollega!

Mit element sagde ...

Stort tillykke og well done! Ser frem til at høre om fremtidsplanerne og god vind fremover!!!

Malene uden R sagde ...

Anne - Mange tak :) Jeg havde en skøn dag og blev fejret et par minutter af kollegaerne - der er netop pres på det offentlige for tiden, men hygge skal der være plads til :)

Kristine - Mange tak :) Jeg har ofte været i tvivl om denne uddannelse og om det overhovedet er mig. Men nu skal den have en chance :)

Trine - Mange tak :) Drømmemuffins er altid en succes og gulerodsmuffins var et forsøg - men de var skønne og vildt svampede. Mmmmh :)

Rikke - Mange tak :) Jeg løfter snart sløret for fremtidsplanerne :)

Frøken Lyngsø sagde ...

SÅDAN! Tillykke - Jeg kan ikke vente til det bliver mig (dog først om et par år) - er det ikke lidt angstfremkalende, sådan at skulle ud på nye store eventyr ?

Malene uden R sagde ...

Frøken Lyngsø - Tak for det :) Og jov, det er meget angstfremkaldende. Jeg har længe glædet mig til denne dag, men kan huske jeg også sad med denne følelse, da jeg var færdig som elev ved kommunen. Jeg tror det har noget med det ansvar man får og den selvstændighed andre forventer du har.
Mine tanker er meget om det her nu virkelig er det rigtige - men tror det er ganske normale tanker at have. Og så er det bare nemmere at gå og overtænke, når der ikke lige er en at dele det med derhjemme for tiden :)