søndag den 6. maj 2012

Hårdt arbejde!

Ja, det er temmelig hårdt arbejde for mig i dag! For med en dag i går, som næsten kun blev brugt på langs pga. mavesmerter og ubehag i kroppen, ja så må jeg jo knokle lidt ekstra i dag.

Søren er sejlet afsted i dag og kommer først hjem på fredag. Derfor er der ro til at få skrevet på fagprøven. Ja altså ro når ikke bettemanden er langt væk i drømmeland! :)

Jeg breder mig meget og jeg glæder mig virkelig til slutningen af maj, så opgaven er afleveret og den er forsvaret. Så kan vi vel endelig få spisebordet tilbage til normal længde, når jeg ikke skal sidde og brede mig med alle mine papirer og bøger! :)


Fagprøven skal afleveres senest 21. maj og indeholde omkring 15 sider. Da jeg nu er oppe på 13½ side så ser jeg helt klart lys forude :)

Dog skal jeg først nu til at lave pjecen klar til at blive lavet - det kommer nok til at være en stor mundfuld at få færdig - for der er ikke megen hjælp at få fra de personer jeg skulle på afdelingen! Men jeg er snart nået til det punkt, at denne opgave skal bare afleveres og forsvares og så er jeg finito med endnu en uddannelse! 

4 kommentarer:

Kathrine sagde ...

Hold da op du fylder! ;-)

Ej, rigtig god skrivning til dig. Lyder da fornuftigt med hvor lang du er indtil videre!

Malene uden R sagde ...

Ja, det er vist det jeg har været bedst til i hele den her proces :)

Tak - jeg tror også endelig på at jeg nok skal nå det hele. Og gerne et par dage før fristen for aflevering :)

Mit element sagde ...

Hvor ser det spændende ud!Bare det var mig.... :0( Held og lykke, jeg glæder mig til at høre om din eksamen :0)

Malene uden R sagde ...

Rikke - Ja, det er en spændende proces, men det bliver også dejligt at blive færdig :)
Med det samme opgaven er forsvaret kommer der et jubelbrøl herinde på bloggen! :)