mandag den 7. maj 2012

Madplan uge 19!

Mandag Karolines Køkken Tomatsuppe (Søren er på sejlads)

Tirsdag - Rest fra mandag (Søren er på sejlads)

Onsdag - Rest fra fryseren (Søren er på sejlads)

Torsdag - "Lady & Vagabonden" (Søren er på sejlads)

Fredag - Pitabrød

Lørdag - Knorr's Orientalske Risret

Søndag - Grilltid <3

Som I nok kan se bærer madplanen af nogle lidt "hurtige løsninger" i denne uge. Det skyldes simpelthen, at der er kommet noget "i vejen" i forbindelse med min fagprøve, og jeg er nu mere bagefter end jeg troede tidligere. Det er ikke noget problem, som jeg ikke kan løse, men det kommer til at tage en del af min tid efter job og det er bare rigtig øv, når jeg endelig lige mente jeg var rigtig godt med!

Og når vi så når frem til weekenden og Søren er hjemme igen er han kun at finde udenfor, for at ordne en masse på huset. Han skifter bl.a. vinduerne lige for tiden! Så han kan heller ikke lige hjælpe til i køkkenet!

Og nogle gange må det hele gerne være lidt nemt! :)

4 kommentarer:

Kristine (CookieCrumble) sagde ...

Nemlig - det skal være nemt nogle gange ;) og dine menuer lyder jo lækre alligevel :)

Hvor er det ærgeligt med dine fagprøve-problemer, men bare du stadig er ved godt mod :)

Malene uden R sagde ...

Kristine - Absolut. For tiden er jeg meget god til de nemme (men ikke nødvendigvis usunde) løsninger.

Jeg prøver at holde modet oppe. Det er dog bare problemer som har sikret mig ekstra arbejde, istedet for at andre kunne have gjort det for mig :)

Anonym sagde ...

Jeg er selv meget interesseret i den kartonsuppe -vil gerne høre din mening?

Malene uden R sagde ...

Anonym - Jeg er rigtig vild med den.
Jeg får ofte suppe når min kæreste er på vagt eller sejlads og ofte får jeg tomatsuppe. Jeg har lavet min egen nogle gange, men ofte ender jeg altså med Karolines!
Jeg synes smagen er god fordi den ikke er for stærk eller med alle mulige forskellige smagsforvirrende ingredienser. Og så har den en god cremet smag.
Absolut anbefalelsesværdig! :)

Og det skal nok lige nævnes at det er den helt almindelige, originale tomatsuppe derfra. Der er jo lavet lidt andre varianter efterhånden :)