onsdag den 2. maj 2012

Tanker fra haven!

Jeg har ikke kunne undgå at få den samme tanke de sidste par dage når jeg har kigget ud i haven:
"Tja, mælkebøtter er vel også en form for en blomst!?"


Det gjorde jeg så noget ved i dag, da jeg i forvejen var ude og "hamstre" til drivhuset.

Jeg fik nemlig købt sådan en fin lille hjælper, som er fiks og lynhurtig til at hjælpe :) Og for det meste kommer hele roden med op!



Det var den "lille" bunke i baggrunden, som jeg fik samlet sammen i dag - men jeg er ikke færdig. Dette var bare lige dem som lå i græsplænen. Nu mangler dem som er rundt omkring i bedene - det er skønt at overtage et hus, hvor haven ikke er passet i et par år! :)


Og så får I lige et slutbillede af bettemanden, som ikke lige kunne overskue at gå hele vejen op af trinet, for at komme ind i stuen ude fra haven <3

Ingen kommentarer: