onsdag den 31. august 2011

Redebyggere!

Efter vi flyttede i hus er jeg blevet en enorm redebygger og nyder at hygge om mig selv og andre. Derfor havde vi længe snakket om en ny sofa, for netop af have pladsen til gæster og også bare til at vi begge kan slappe ordentligt af, når vi er hjemme sammen.

I går flyttede dette nye, store familiemedlem ind på adressen
Vi var bekymrede for om vi turde smide os i den og bare tage den i brug. Men da den var samlet skyndte vi os at finde et tæppe og få en middagslur - så den bekymring har vi ikke mere nu :)

I får lige lidt billeder af hele "processen" og størrelsesforholdet mellem den gamle sofa og den nye!
Sofaen blev leveret i fire dele!

Bettemanden hjælper til!

Vi er alle tre sat i arbejde! :)

Den gamle sofa til venstre og  chaiselongen til den nye sofa til højre - der er ikke meget forskel! :s

Her til aften fik jeg en vild lyst til kage og vupti - så var der en banankage i ovnen :)

Den skal nydes med en kop te og et afsnit af De Unge Mødre her i aften. Og i morgen er der så opstart på en ny afdeling i forbindelse med uddannelsen - det er den sidste afdeling jeg skal være på, og jeg glæder mig til at se hvordan de alle sammen er at arbejde sammen med!

Ingen kommentarer: