mandag den 15. august 2011

Det der remoulade!

Det er ingen hemmelighed at jeg godt kan lide remoulade :) Og i dag fik jeg endelig købt lidt til at lave det "hjemmelavet".

Det er minder fra min barndom ved min mormor, hvor remoulade på tube og bøtte var forbudt. Det skulle være denne variant :) Og det smager som jeg husker det :)

Det skal blot røres med lidt mayonnaise og så er det klar til servering.

Og hvad er bedre at servere det til end friske rødspættefiletter med skrubbede kartofler og persillesovs!
I får lige et lille billede af vores vagthund i forhaven i dag, mens jeg kølede af med en is, efter en cykeltur ned i byen for at handle - det er hårdt at cykle i modvind!
Søren er kommet hjem fra weekendvagt så aftenen står på sofahygge, inden han igen tager på sejlads torsdag morgen.

4 kommentarer:

Kristine (CookieCrumble) sagde ...

Orrrrrk, ja nu skal det da ikke være nogen hemmelighed, at jeg godt kunne spise sådan en omgang spætte der. Novra det er ved og være aaaalt for lang tid siden jeg sidst har fået det. OGSÅ MED REMOOOO :D

Malene uden R sagde ...

Det er også skøn spise :))

Torben Torskerogn sagde ...

Hej Har Du En Opskrift Til Din Remulad?

Anonym sagde ...

det ligner røræg