søndag den 13. marts 2011

Brunch!

Jeg var på Cafeministeriet med 3 piwer fra arbejdet og spise brunch her til formiddag. Jeg er slet ikke vant til at komme så meget ud, trods vi bor her i midtbyen, men hvor var det dejligt lige at bruge lidt tid sammen med andre og få snakket og sludret :) Og så er det jo fantastisk at selskabet er så godt at vi glemte tiden og pludselig var klokken 13.50 og vi havde siddet der siden 10.30. Så vi fik betalt og så var det op på cyklen og hjemad i regnen. Og hjemme ventede Kenzo så, som skulle have en lille gåtur. Men man skal jo passe på ikke at krympe, når man i forvejen ikke er en så stor hund, så den gåtur blev ikke så lang :)

Jeg fik en dejlig varm kakao med flødeskum, som blev serveret i et krus og ikke en kop :) Dejligt og anderledes - eller måske ikke, men når jeg ikke er så tit ude, ved jeg ikke om det er mere reglen end undtagelsen nu ;)

Da der var et par stykker med tømmermænd - eller nærmere sagt én med gevaldige tømmermænd, var det godt med lidt æg og bacon og en stor cola til :)

Vi fik derfor alle deres brunch til kr. 120, som havde lidt af hvert. Der var lidt frugt, youghurt med müsli, scrambled eggs og bacon, bagt tomat, pålæg, wrap med laks, noget ost og en lækker bananmuffin med en lille smule chokolade i. Hertil var selvfølgelig brød og smør.

Det hele var meget lækkert - dog med undtagelser. Jeg frasagde mig wrappen, da jeg ikke bryder mig om laks og det var jeg glad for. Den lugtede mærkeligt og så lidt småslatten ud. Så de andre lod også deres være urørte på tallerkenen.

Jeg kunne slet ikke spise det hele og de scrambled eggs blev lidt slatne til sidst. Men der var rigeligt til dem med god appetit, for jeg synes det mættede godt.

Jeg vil klart komme på Cafeministeriet igen, hvis muligheden byder sig :) Jeg skulede nemlig over på et af de andre borde, hvor de fik smørrebrød og en clubsandwich - det så også lækkert ud :)

Nu vil jeg nyde resten af søndagen i natbukser og med lidt stearinlys - her er så trist vejr i Aalborg i dag, at det vist er det hyggeligste :) Og så er der jo seriesøndag på Kanal 4!

Ingen kommentarer: