søndag den 13. marts 2011

Lørdag aften!

Lørdag aften blev tilbragt med hundevovsen og alle de gasser han kom af med :s

Vi fulgte lidt med i fodboldkampen (AAB - FCK) og så dem fra vinduet da de begav sig ind mod byen - tossede og fulde som altid!!

Men så var det jo godt at der var Harry Potter på Kanal 5, så jeg kunne forsvinde lidt fra virkeligheden ;) Og der skulle selvfølgelig være lidt mad og snolder til :)




I dag står den på fuldstændig afslapning med nogle dejlige piger her om lidt og senere i dag må jeg vist hellere blive færdige komme igang med de papirer, som jeg ville have ordnet igår :)

Igår var jeg forresten et smut i Netto og handle. Og det er farligt at gøre på en lørdag, hvor man savner lidt selskab. Der kom nemlig dette ned i kurven :)

Nu mangler jeg bare nogle til at komme på besøg eller på at min dejlige kæreste kommer hjem fra sejlads på fredag! :)

Ingen kommentarer: