onsdag den 23. marts 2011

FØDSELSDAG

Det er min fødselsdag i dag :)

Dagen er blevet brugt i huset, hvor vi har fået sat gips op i det meste af stuen og soveværelset og spartlet første gang.

Jeg har dog fået lidt gaver og er da også blevet fejret af familien :) Morgenmad med Søren, mine forældre og svigerfar. Og så røg der et par pølser på grillen til middag. Vi skulle have været på Bones at spise til aften, men planerne blev ændret da der stadig er meget at lave på huset. Så vi fik en hurtig pizza :s Ikke lige min ide om en perfekt fødselsdag, men i det mindste var Søren hjemme til at fejre mig i år :)

Vi skal tidligt op imorgen og købe nye dører til huset. Så det er vist vupti bare på hovedet i seng nu - hundevapsen er hoppet i sin kurv og snorker allerede lystigt :))

3 kommentarer:

Sofie sagde ...

Tillykke med fødselsdagen i går :)

Anne sagde ...

Tillykke med fødselsdagen igår hilsen en ny fast læser :)

Kh Anne
Anneshyggested.blogspot.com :)

Malene uden R sagde ...

Mange tak for jeres tillykker :))

Og velkommen til, Anne :) Jeg må lige ind og lure en dag :))