lørdag den 12. marts 2011

Regnvejr!

Øv det er da træls at vågne op til, nu hvor der har været så meget dejligt solvejr den sidste tid!

Så efter en lang morgengåtur med rullepølsen nede ved havnen, har den bette puttet sig i sin varme kurv og jeg vil være lidt fornuftig. Så det står på oprydning i alle vores papirer - en træls ting men det skal jo gøres. Det er jo helt vildt hvor meget man får, når man skriver under på et huskøb. Puha!
Og nu hvor vi snart får fællesøkonomi, synes jeg at vi ligeså godt kan få en samlet mappe med vores vigtige papirer.

I går var her en ung kvinde og se på lejligheden og hun var vild med den! Så det bliver spændende at høre fra hende i næste uge om den er noget for hende :) Så skal vi nemlig være ude til 1. april, og når vi først overtager huset her om små 6 dage, ja så giver det vist lidt stress den sidste tid af marts. Men heldigvis har vi begge ferie i uge 12 - og der er en lille fødselsdag som skal fejres :)
Fra min 20 års fødselsdag for snart 3 år siden!

Hvor føles det godt at være lidt mere på bloggen her for tiden. Og ikke mindste at der nu er 5 faste læsere - det er virkelig dejligt at andre også gerne vil følge vores min hverdag og synes om det jeg oplever :)

Ingen kommentarer: