fredag den 25. marts 2011

Mandagens køb!

Tja, jeg er MEGET bagefter for tiden, og får slet slet ikke blogget. Og det beklager jeg! Men renoveringen af huset er en stor omgang, og vi prøver at nå så meget vi kan, før arbejdet kalder igen på mandag :s

Men der skal jo være tid til lidt hygge og selvforkælelse. Så i mandags cyklede vi lige forbi Friis, da Intersport havde tilbud på sko - 2 for 1 pris :))
Og sørme om der ikke var et par til os hver :)

Jeg fik disse seje sneakers fra Adidas. Det er ikke så tydeligt at se, men de er med lilla nuancer (er taget med mit dårlige mobilkamera på min ellers fede mobil :s)

Søren faldt for disse fede sneakers fra Puma.

Så 800 kr. for to par fede sko - det var lige hvad vi kunne overskue at forkæle os selv med :)

Nu må jeg bare vente på min pakke fra H&M, som jeg bestilte for efterhånden noget tid siden. Men én af mine trøjer bliver ved med at få udskudt sin leveringsfrist, så det trækker ud. Men nu har jeg delt tingene lidt op, så jeg gerne snart skulle få lidt af det :)

Imorgen står dagen på flytning af alle møblerne fra lejligheden og ud til huset. Vi er slet ikke færdige med det vi gerne ville nå inden vi flytter ind, men det er det eneste tidspunkt vi har til at flytte og få nogle af gutterne til at hjælpe - så nu skulle det være :) Så vi skal ud og mænge os med trailerfolket imorgen ;)

Her til sidst er lige et billede af en del af renoveringen. Som første etape har vi væltet halvdelen af væggen, så der bliver halvmur mellem køkken og stue - med tiden skal hele væggen ned og der skal laves kogeø. Men men - hvis nogen har fundet et pengetræ må I gerne give tippet videre ;))

Uoverskueligt!?? Naaaaah ;)

1 kommentar:

A + K = ♥ sagde ...

Hvor er de fine, er ogsås elv en haj efter sneaks :D

- Anne