mandag den 28. marts 2011

Stilhed på bloggen

Her er stille på bloggen for tiden, og der går lidt tid før der kommer gang i den igen.

Vi har ikke fået oprettet ny Internetforbindelse til huset og den "gamle" er opsagt fra i dag. Så jeg har lige hapset et par minutter her fra arbejdet, og nyder at tjecke bloggene ud og selv lige oprettet det her indlæg :)

Jeg glæder mig til vi er på plads i huset og kan komme til tingene igen - alt er bare næsten kaos pt. Men når vi begge er startet på arbejde i dag og Søren har vagt frem til onsdag eftermiddag, det hjælper ikke lige på situationen med at vi gerne snart vil komme godt på plads (i de to rum vi renoverer nu!) :)
Og så glæder jeg mig ikke mindst til at vise flere nye retter frem herinde og andet sjovt, som jeg får fyldt hverdagen med :))



Men jeg kan jo se nu at jeg har 8 faste læsere - det er virkelig dejligt at der er nogen som gerne vil læse om vores hverdag :)

Ingen kommentarer: