onsdag den 16. marts 2011

Midlertidig foto shut down!

Ja så kom tiden hvor det flyder med flyttekasser herhjemme og jeg er jo nødt til at fylde noget i dem. Så mit kamera ligger nu i en af kasserne. Det betyder at der nok ikke kommer indlæg med nye billeder eller billeder overhovedet. For min nye mobil har jo verdens nok dårligste kamera, så det er ikke altid de billeder bliver vellykkede :(

Jeg er allerede begyndt at pakke i flyttekasser, da vores lejlighed er udlejet fra 1. april og vi først overtager huset på fredag. Og der skal lige hives tapet ned først, væggene skal spartles, væv skal sættes op, der skal males loft og vægge og så skal gulvet slibes. Så det bliver hektisk med flytningen. Så derfor tror jeg at det vil spare os lidt tid mht. flytningen, hvis de fleste ting allerede er pakket, så der bare skal findes en trailer og så flyttes ting :)

Tror det er godt at vi begge har ferie i næste uge :) Og at vi har en dejlig familie og venner, som har tilbudt sin hjælp.
For tror ikke ham her er til meget hjælp, selvom han selv tror han er uundværlig og skal følge med i ALT som sker i lejligheden for tiden og som bliver pakket i flyttekasserne ;)

Ingen kommentarer: