onsdag den 6. april 2011

Næsten klar igen!

Så er jeg næsten klar til at blogge igen :)

Jeg fik i går hentet vores modem til Internettet - ikke fedt at der kun er én gang om ugen i én time hvor man kan hente og snakke og oprette det man har brug for.
Og så skulle jeg ellers bare hjem og igang med at nørde med at sætte det hele til (Søren er ude og sejle her hele ugen). Men ak - så nemt gik det ikke. Jeg troede det var en Fejl 40 og opgav og satte mig ind i sengen og surmulede over ikke at kunne få Internet alligevel :(
MEN så kontaktede jeg dem bag KlarupNet her i eftermiddags på arbejdet (jeg arbejder vel indenfor det offentlige ;) ), og der var en fejl med vores oprettelse. Men det skulle være rettet nu, så glæder mig bare til at komme hjem og få det til at virke igen :)))


Men så er det jo dejligt at jeg lige er en tur nede ved mine forældre for at få lidt godt at spise :) Og så kan jeg jo lige se snittet til at blogge lidt og læse lidt af jer andres skønne blogs :)

Menuen her står på benløse fugle med rodfrugtemos og salat :) Mums!

Hvad byder jeres aften på?!

Ingen kommentarer: