fredag den 15. april 2011

Dejlige fødselsdagsgaver :)

Jeg havde jo fødselsdag 23. marts og fik jo et par gaver i anledningen :)

Jeg har ikke blogget om det før, da jeg har haft dem gemt væk og ikke lige haft tiden til at få taget billeder af dem, da det jo stadig støver her i huset :)
Vi har godt nok fået lidt møbler ind i stuen, men vi har planer om at loftet skal have en ekstra tur med malerrullen, så vi vil ikke pakke alle pyntetingene ud endnu, da de jo så bare skal pakkes ned igen.

Men i dag har jeg haft en sygedag og synes jeg så lige så godt kunne finde gaverne frem og tage lidt billeder af dem, da jeg helst skulle holde mig i tilpas afstand til toilettet pga. min kroniske mavesygdom. Men pyt - nu får jeg jo endelig vist mine gaver :)

Men her nedenfor har jeg billeder af de dejlige gaver jeg fik :)

Trip Trap Plint i sort/hvid + kr. 1.000 fra svigermor & Birger

Royal Copenhagen Node "Den stolte node" + Rosendahl Vandkaraffel fra min storesøster
Krudtugler & Kanelsnegle fra de tre vovser <3

Gummistøvler fra Viking + Rosendahl Vandkaraffel fra Mor & Polle
Gavekort til Aalborg Storcenter fra svigerfar & Kirsten
Margrethe Skål i limegrøn str. 6 liter fra svigerinde, mand og børn
Royal Copenhagen har valgt at lade deres "Node-serie" udgå - og dermed også figurerne.
Jeg var så heldig at "Den stolte node" var den sidste vi manglede af dem alle, men hvis nogle af jer andre samler på dem, synes jeg I skulle prøve at kontakte jeres nærmeste Imerco og se om de kan få dem hjem til jer fra andre butikker.

Jeg er stadig rigtig glad for alle gaverne. De er praktiske men det er jeg skam ligeglad med - jeg har jo ønsket mig det på min laaaaaaange ønskeseddel :)
Og mon ikke der kommer en opskrift eller to som skal afprøves snart :)

Ha' en dejlig fredag aften! :)

Ingen kommentarer: