fredag den 29. april 2011

En dag med forkælelse!

Jeg har bare en af de der dage hvor jeg er taknemlig for mit liv og dejlige kæreste!
Søren kom hjem fra sejlads og havde købt blomster til mig, som stod og ventede da jeg kom hjem :)
Ååååh den kærlighed <3 Fantastisk at kunne blive overrasket efter 37 måneders forhold og stadig få den der nyforelskede følelse!

Og som om det ikke var nok så blev jeg forkælet lidt mere.

Vi kørte ud i City Syd og indtog ElGiganten på jagt efter en vaskemaskine.
Vi overtog huset med hårde hvidevarer, men vaskemaskinen og tørretumbler er mindst 15 år gamle og vi forestiller os at vaskemaskinen tager godt for sig af vandmængden.
Så i morgen kører Søren ud efter den nye vaskemaskine, som er super dejlig :)
Den er såmænd som alle andre maskiner for tiden - men hvor bliver det dejligt at få display på maskinen, så jeg ikke skal rende i kælderen hele tiden og holde øje med hvornår den er færdig!
Utroligt at man kan glæde sig så meget over et fornuftigt køb :)

Og i morgen skal jeg hygge med svigermor, svigerinde og lille Isabella til lagersalg ved Rikki Tikki i Hobro. Har allerede lidt ting jeg gerne vil have med hjem - bare dankortet nu er med på den ide :))

1 kommentar:

Morefews sagde ...

Lækker forkælelse !