onsdag den 27. april 2011

Eftermiddagshygge

Onsdag eftermiddag har jeg brugt i selskab med de her tøser

Jeg er startet på skole igen (endnu en træls ting ved at være startet på endnu en uddannelse) og havde derfor fri tidligere end normalt i dag. Og da jeg har en lidt øv-dag, så tænkte jeg at det ville være perfekt at snyde lidt foran med Desperate Housewives, nu min kæreste alligevel havde fundet resten af sæson 7 til mig og jeg alligevel havde mest lyst til at ligge i fosterstilling på sofaen (dumme dumme mave!!) :)

Jeg er ikke stor fan af det skolehalløj. Ikke fordi jeg ikke gider at lave lektier eller andet - men det er træls at skulle lære og lave noget af det samme, som jeg gjorde under skoleperioderne ved Kommunen under min uddannelse. Så jeg må se det positive i det - vi møder 1 time senere, der er kun 7 minutter derud (endelig en fordel af at være flyttet til Klarup), vi kan hygge sammen alle pigerne og de fleste dage får vi også tidligere fri.
Dog er det altså hårdt at sidde og lytte hele dagen til hvordan kroppen er opbygget (når det ikke er den del af uddannelsen som interesserer mig) og så at sidde og skrive journaler fra bånd som er 30 år gamle med høredutter på, som giver daglig hovedpine.

Så jeg fortjener vist lidt serie-hygge i dag! Og så tænker jeg samtidig på hvilke andre serier jeg skal tigge Søren om at finde til mig næste gang :)

Er der nogle serier I bare må følge med i??!

Ingen kommentarer: