lørdag den 30. april 2011

Rikki Tikki Lagersalg

Jeg har brugt alt for mange penge i dag! Men jeg har fået lov :)

Jeg har været i Hadsund til Rikki Tikki Lagersalg, hvor vi kom ind af VIP-indgangen :) Og godt for det - for vi fik en del gode ting og også lidt som var lidt tilbage af.

Jeg fik en del Medusa Copenhagen. Jeg er simpelthen faldet pladask for det mærke og deres skøre figurer. Vi har i forvejen kun stjernetegn - men den tid er forbi nu :)

Her nedenunder er der billeder med alle købene :)
Fødselsdagsdug fra Medusa Cph
Matchende fødselsdagsservietter fra Medusa Cph
Fødselsdagsfigurer fra Medusa Cph
Julepynt fra Medusa Cph
Julepynt fra Medusa Cph
Julepynt fra Medusa Cph
Julepynt fra Medusa Cph
Juledug og julepynt fra Trip Trap (er købt til Mor)
Nu tror jeg at jeg vil cykle ned i byen og få købt lidt ind til hygge og måske en omgang grillmad?? :) Vejret er jo lige til det :)
Skal I selv grille i dag?!

1 kommentar:

Unknown sagde ...

Hej Malene Har en masse Medusa til salg, hvis du ikke har nok :-) Vh Camilla