tirsdag den 19. april 2011

Mandagens køb

Jeg havde længe været på udkig efter et par ørestikker med stjerner - og ikke bare nogle masseproducerede. Og så var det jo godt at Trendsales kom mig til undsætning :) Her fandt jeg nemlig disse ørestikkere

Hvis det skulle være noget for dig, så er her et link til sælger :)

Jeg accepterede TS-handlen mandag formiddag og de lå i vores postkasse her i eftermiddag. Det er dælme service! Og så er det jo lækkert at jeg kan smutte på påskeferie imorgen med lidt nyt pynt :)

Jeg har nydt at tage lidt forskellige billeder af vores vovse her de sidste par dage. Så mon ikke der skulle komme et indlæg eller to her i påsken :) Der bliver jo godt vejr her i det nordjyske, så der er rig mulighed for at få et par dejlige solskinsbilleder på bloggen :)

Nu står resten af aftenen på handywoman! Jeg lovede Søren at spartle nogle gipsvægge, som han fik sat op inden han tog på vagt og sejlads i fredags - men det har jeg ikke fået gjort endnu. Så nu må jeg jo ofre lidt tid her til aften, så vi kan få lidt af gangen til at se pæn ud her i påsken :)

Ingen kommentarer: