onsdag den 20. april 2011

Nyt pynt

Jeg elsker at finde nye ting til huset. Men det er jo lige med at få plads til det hele. Og selvom vi nu har fået et grande stort hus (ihvertfald i forhold til lejligheden), så er der jo stadig begrænset med plads til pynteting :)

Men forleden var jeg ude og forkæle mig selv lidt - eller det var jo faktisk mest haven som blev forkælet :)
Men med hjem kom dette søde lille sæt fra IdeMøbler.

Det er en sukkerskål og flødekande. Og det fandtes også i sort, orange og rød - alle med hvide prikker. Og til kr. 40 pr. stk synes jeg det var et godt køb :)

Jeg fik besøg af en god veninde og hendes kæreste til eftermiddag og grillmad om aftenen, og de havde denne skønne orkide med. Så nu kan de nyde hinanden på bordet :)

Og ja, som den skarpe observatør I er, kan I sikkert se at vi fortsat mangler de der paneler omkring vinduerne. Men det mangler vi nu over hele stuen :) Det er vel bare dens charme lige for tiden ;)

I dag har været en kort arbejdsdag! Så nu er det påske(arbejds)ferie. Jeg er allerede igang med at vaske tøj og få det tørret ude i den dejlige sol og kan mærke at der kommer godt med varme i vores have i dag. Hurra for en have med god læ :))
Ellers tror jeg at vi skal ud og have handlet lidt ind, når Søren kommer hjem fra sejlads omkring middagstid. <3 Så håber jeg bare ikke at der er alt for mange som også er ude og handle (HAHA som om)!

2 kommentarer:

Bitten sagde ...

Hvor er det et sødt sæt! En skam Idemøbler ikke ligger lige om hjørnet.

Malene uden R sagde ...

Det er nemlig rigtig sødt :) Og der var også matchende krus med dertil. Men kopper har vi nok af herhjemme - så måtte jo holde mig på måtten :)
Jeg elsker at have min bette bil at køre rundt i - så kan man altid lige få de ting i de butikker, som ikke nødvendigvis ligger tæt på en :)