fredag den 27. maj 2011

Aftenens projekt!

Jeg har været igang med vores baggang i dag. Det er ikke fordi der er sket det vilde - der er bare blevet ryddet op.

Vi har stilt alt muligt derud når vi lige skulle væk med det fra de andre rum.
Før!
Efter!

Efter!
Ja, lidt er der da sket :) Det er skønt ikke at skulle risikere at falde i ledninger og alt muligt, når man skal i kælderen efter vasketøjet!

Planerne er at der skal gips på loft og vægge - der er kork på væggene nu (ja, du læste rigtigt!) Og så har jeg en idé om at der skal kolonialskabe derud under vinduet. Håber det bliver godt en dag :) Men vi bruger slet ikke den indgang, så den er ikke så vigtig endnu.

Vigtigere er det her hul i vores indkørsel jeg kom hjem til i dag!
Vi har vand til at løbe ned af en af kældervæggene og Søren har en mistanke om en brækket rørledning (!) Så vi har haft sådan en vogn ude for at filme i dag. Men jeg havde da ikke forventet de havde gravet. Men de kommer imorgen og kan vist allerede skifte det der. Og de behøver ikke grave mere op - så ingen ny indkørsel i den her omgang! Og så skal de grave lidt på vores terrasse - så har måtte lege handywoman derude i dag og flytte tingene lidt, så de gerne skulle kunne komme til imorgen.

Og efter jeg har været igang med lidt projekter i dag (vasketøjet var også noget af en omgang), skulle man tro jeg var træt. Men nej. Sidder bare og har kigget ud i luften det meste af aftenen - tror heller ikke jeg får særlig meget søvn i nat. Og selvom jeg kunne lave en masse er overskuddet der bare ikke! :( Jeg mangler stadig at fikse vores karnevalstøj til på lørdag.

Ingen kommentarer: