torsdag den 5. maj 2011

Nyt dankort

Nej nej, det er ikke fordi jeg har glemt koden eller andet :) Det var skam fordi vi skifter bank.

Så igår blev det brugt for første gang - og det passede selvfølgelig så dårligt at det lige passede med at skulle bruges ved bageren på en mega romkugle - så er stilen vist lagt :))

Det er dette skønne lille vidunder, som pryder mit kort
Jeg sidder i skolen og har lavet fiktive breve i dag og fundet kørselsvejledning til sygehuset og andet lidt småkedeligt. Det er nok fordi jeg føler jeg kan det i forvejen.
Gab!

Kan se frem til at vi skal være sammen med drengerne i aften og planlægge karnevalskostumet :)
Og så skal jeg vist forbi en butik på vejen hjem efter en gave til min mor til på søndag - mon ikke der falder brænde ned hvis vi glemmer det for første gang nogensinde :)

Ingen kommentarer: