tirsdag den 10. maj 2011

Nye negle!

Jeg har gennem en del år efterhånden haft gelenegle på. Men efter vi fik hus her i marts, fik jeg dem taget af, da jeg jo skulle lege handywoman :)

Men i dag kom der altså nogle på igen :) Der var et tilbud ved det sted, som jeg plejer at få dem lavet ved. Så jeg bookede hurtigt en tid og smuttede derind i dag :)
Men jeg er ikke rigtig tilfreds med resultatet.

Jeg burde have sagt det derinde, men eleven som lavede det havde kun lavet negle i 1 måned og hun var så sød. Og der var god rabat derpå, så jeg valgte at sige at jeg var glad for dem.
Jeg er ikke utilfreds med farven - det er hvidt smil med en glimmerkant af sart, lyserødt glimmer. Men det er formen jeg ikke er helt vild med. Hun ville prøve at lave dem lidt rundere i kanten, end jeg plejer at have. Dem her er jo helt runde - mere runde end mine almindelige negle. Hm.

Tilsammenligning er her lige et billede af nogle negle fra tidligere

Hvad synes du er pænest - de runde eller de mere firkantede, som har en afrundet kant?

2 kommentarer:

Anne sagde ...

Jeg synes begge slags negle er flotte, men formen er noget anderledes, men synes de hvide er meget feminine og sommeragtige, så de er min favorit :)

Kh Anne

Malene uden R sagde ...

Tak for din respons, Anne :)

Jeg er også selv glad for farvevalget med de hvide. Men der er filet meget ind i siderne på neglene (det kan man selvfølgelig ikke se på billedet) - har en negl som gør ondt konstant, fordi min egen negl er helt filet væk et sted :s Men det er jo godt at de gror ud igen snart :))